viernes, 28 de enero de 2011

MEN VAIG A FLORIDA


Hola a tots i a totes, el dia 31 de gener fins el 10 de febrer men vaig a Florida amb el meu pare que treballa amb “Harley Davison”.

Men ni re a les 06:00 i hem tindre que despertar a les 05:00.

Els dos primers dies el meu pare estarà treballant, els dos propers sol per el matí i els demés no.

Jo estaré a Orlando en un hotel de 5 estrelles, després aniré a un altre hotel de 5 estrelles.

Aquest mapa es de Florida, Orlando esta per el mig:

Jo aquest dies posaré en el blog el que faré perquè així podeu veure el que faix.

11 comentarios:

  1. Floriane! Espero que t'ho passis tan bé com el teu germà!
    Una cosa, podries cambiar el color de lletra? Es veu bé, però si la poses d'un color més fort es veurà millor. Gràcies!

    Marta Montero
    La Mola

    ResponderEliminar
  2. El color dels comentaris no eeh. Els colors dels "POSTS".

    Marta Montero
    La Mola

    ResponderEliminar
  3. Espero que t'ho passis molt bé !!

    ResponderEliminar
  4. jo tambe espero que t'ho passis tan be com el teu germa i quin luxa dos hotels de cinc estrelles quina maravella

    ResponderEliminar
  5. Flori t'estranyarem molt sobre tot la Vivian, i que to passis molt be.
    ¿Tens lloc en la maleta per a mi?

    PEDRO ORTIZ

    ResponderEliminar
  6. Pedro no tinc lloc a la maleta per moltes coses doncs per una persona no crec :S

    Floriane

    ResponderEliminar
  7. How wonderful! Wishing you a wonderful experience in Florida, and on your travels along the way... Lots of love, Bas and Jolanda

    ResponderEliminar
  8. Hola Florianee,espero que t'ho passis molt be!!!
    Saps una coincidència?
    El dia que tu tornes cap a casa, els meus avis sem van cap a New York.

    ResponderEliminar
  9. Estare atent abera o que posas...jejejejeje

    ResponderEliminar