martes, 1 de febrero de 2011

EN EL AVIO


Hola.

El dia 31 com us avia dit men vaig a Florida, vaig muntat a 3 avions, un era de Barcelona-Londres que era de ----- hores, un altre era de Londres-Chicago que era 8 hores i mitja, l'ultim era de Chicago-Orlando que era 2 hores i 8 minuts.

En el avio de Londres-Chicago hi havia una “mini tele” perquè era molt llarg.

En el aeroport teníem que passar per la seguretat, (a mi no m'agradava) a Barcelona vaig passar amb la maleta i no hem van dir res, però a Londres em van treure es desodarant de la Shakira.

Jo al primer avio (Barcelona-Londres) vaig dormir, al segon avio (Londres-Chicago) també però al tercer avio (Chicago-Orlando) no.

7 comentarios:

  1. PERDO L'HORA DE L'AVIO DE BARCELONA-LONDRES ERA: 2 HORES I ALGUNS MIN.

    ResponderEliminar
  2. Hola Flori que tal??? que guai no amb tele a el avio??? anda jo no puc dormir al avio i esveu que tu si jejejej respon las preguntes plis jejejejejejejeje a i no pasa res si tas ecibocat jejejejeje

    ResponderEliminar
  3. Quin morru tenies televisió en l'avió!!
    Perque et van treure el desodorant no ho entenc s'el van quedar?
    A mi mai m'ho han fet aixó. Com estas?
    Ja has arribat a Florida? És bonic Orlando?
    Jo no ho se perque no he anat mai però m'agradaria molt anar-hi.

    ResponderEliminar
  4. ESTIC BE.
    AMI M'AGRADAVA MOLT LA TELE AL AVIO TENIA JOCS PELIS SERIES DE DISNEY CHANNEL...
    I EM VAN TREURE EL DESODORANT PERQUÈ NO DEIXEN QUE HO PORTIS NI MOLTA AIGUA NI NINGUN LIQUID QUE HI AGI MOLT PERQUÈ POTS FER UNA BOMBA Y MEL VAN TIRAR A LA PAPERERA.
    ORLANDO ES MOLT BONIC.

    FLORIANE
    EL MONTAU

    ResponderEliminar
  5. Hola Floriane, que tal?
    Está bé l'habitació?
    T'agrada el menjar?
    A!! I per cert posa el corrector que tens algunes faltes. Jejeje

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponderEliminar
  6. Floriane! Com es que et va pitar el desodorant? A 3 avios? Què bé!
    Ja ens explicaras més cosetes!
    Fins aviat!

    ResponderEliminar