lunes, 7 de febrero de 2011





Ahir vaig anar a “Sea World”, es un parc de atraccions que pots aprendre coses del mar.

Es molt divertit perquè hi han dofins, orques, cocodrils, tortugues...

Jo vaig donar el menjar als dofins i els vaig tocar a la mateixa vegada i també vaig tocar a ratlles.

També hi havien dos atraccions, un es deia “manta” que m'agradava molt perquè es semblava al “Furious Baco” de PortAventura però tota la atracció estaves mirant al terra i el vaig muntar 4 vegades perquè no hi havien cua, l'altre era el “Kraken” que també era molt divertit i el vaig muntar 3 vegades perquè tampoc hi havia molta cua.

Vam veure 3 espectacles diferents, el primer era de dofins era el meu preferit, el segon era de orques i el tercer era de foques.

Desprès varem anar a dinar a un restaurant.

3 comentarios:

  1. Semblen molt divertit els espectacles!!!

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponderEliminar
  2. També semblen molt divertides les atraccions !!

    ResponderEliminar
  3. Guau! Vas poder tocar als dofins i donar-li de menjar? Què guai! A més a més no hi havia cua a les atraccions...Pues que bé noia! Un petó!

    Judith Lois i Marta Montero
    La Mola

    ResponderEliminar